GÓRA
Pulpit  »  Usługi  »  Marketing  »  Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Marketing internetowy w wyszukiwarkach

Wiemy, jak ważnym i istotnym elementem strategii marketingowej jest właściwa promocja. Przedsiębiorstwa zorientowane na nowoczesne technologie niezwykle szybko doceniły zalety, jakie stwarza Internet. Brak barier dotyczących zaistnienia, nieograniczona przestrzeń reklamowa, a przede wszystkim dostęp do ogromnego rynku zbytu, to bez wątpienia bezcenne atuty globalnej Sieci. Problem w tym, aby odpowiedzieć na konkretną potrzebę, zanim uczynią to bezpośredni konkurenci. W przebiciu się przez gąszcz wielu stron internetowych oraz w szybkim dotarciu do Klienta, z pomocą przychodzi tzw. pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Jest to kompleksowy zabieg marketingowy, polegający na efektywnym promowaniu firmy oraz jej oferty w Internecie.

Jak grzyby po deszczu wyrastają różne niezależne firmy, deklarujące gwarantowany sukces dla każdej pozycjonowanej strony internetowej. Zwykle, za taką usługę kasują nie małe pieniądze, przy czym końcowy rezultat tych działań jest z reguły niemożliwy do oszacowania. Nie oszukujmy się, nie ma cudownych zabiegów i złotych środków. Nie tylko stosowanie odpowiednich technik w obszarze pozycjonowania względem konkretnych fraz może w dłuższej perspektywie przynieść spodziewany efekt. Ważna jest również sama struktura aplikacji, oparta na wiedzy dotyczącej działania robotów wyszukiwarek.

Od wielu lat dokonujemy skutecznego pozycjonowania stron, sklepów oraz serwisów internetowych pod kątem największych i najczęściej wykorzystywanych przez użytkowników wyszukiwarek internetowych. Posiadamy bazę ponad 500 katalogów internetowych, ogólnopolskich, regionalnych oraz branżowych, do których możemy dodać wpis dotyczący Twojej firmy, wraz z adresem strony internetowej. Ponadto, stosowana przez nas architektura stron WWW umożliwia m. in. samodzielne zarządzanie zbiorem słów kluczowych oraz opisem przeznaczonym dla wyszukiwarek w przypadku każdej zakładki menu.